Corporate – business

Oferta “team-building”

ALTUS*** Hotel & SPA, cel mai nou hotel din Praid (deschis din 2017), lansează invitația companiilor și organizatorilor de evenimente “corporate” și “business” prin confortul camerelor, proximitatea utilităților SPA și gusturile autentice ale bucătăriei ardelenești, întregite de un cadru relaxant în vecinătatea Dealului de Sare, într-un spațiu ideal atât pentru afaceri, cât și pentru recreere.
Stabilimentul este ideal pentru organizarea activităților de team-building, asigurandu-se conditii pentru:
– Stimularea creativității, deschiderea unor noi perspective asupra proiectelor de viitor ale companiei
– recompensarea performanței prin activități recreative, încurajarea inițiativelor de colaborare între angajați și dezvoltarea spiritului de echipă
– Motivarea angajaților și colaboratorilor Dumneavoastră prin celebrarea succeselor realizate împreună


Punem la dispoziția oaspeților noștri:
– 31 de camere și apartamente, mobilate și echipate conform standardelor de 3 stele
– centru SPA cu utilități de agrement/ relaxare: piscină cu apă dulce, bazin cu apă sărată, bazin pt. copii, jacuzzi, saună uscată și umedă (baie cu aburi)
– restaurant cu salon interior (capacitate 70 – 80 locuri) și terasă de vară spațioasă
– sală de conferințe cu capacitate de până la 80 locuri, echipată cu video-proiector, flipchart, sonorizare și acces WiFi, posibilitate de a se asigura gustări și pauze de cafea
– parcare proprie în perimetrul hotelului, în condiții de siguranță
– curte spațioasă cu posibilitate de organizare activități în aer liber (seri folclorice, foc de tabără, purcel la proțap, etc.)
La recepția hotelului se pot asigura servicii de secretariat (scanare/ copiere/ printare) si asistență pentru programe de petrecere a timpului liber.

Evenimente „corporate – business”

De la conferințe, seminarii și simpozioane, până la prezentări, lansări sau petreceri (aniversarea companiei, banchet, dineu de afaceri), evenimentele Corporate pot fi găzduite de hotelul nostru, beneficiind de servicii specifice, de calitate.
Echipa noastră vă stă la dispoziție pentru organizarea celor mai importante evenimente din viața companiilor/ corporațiilor, care începând cu 2017 pot fi găzduite în sala noastră de evenimente/ conferințe situată deasupra restaurantului: dineuri, cocktail, conferință, simpozion, ședinte, recepții, lansări sau prezentări de produse, expoziții artistice sau comerciale, petreceri de companie.
Oferta de meniuri este diversificată și poate fi personalizată dupa gustul clientului, pentru grupuri organizate (cazate în hotel și cu meniu comandat în locația noastră) nu percepem taxa de inchiriere pentru sală. Oferim asistență pentru alegerea meniului potrivit, set-up, decorațiuni, DJ/ formație și orice alt serviciu conex, în funcție de tipul evenimentului.
Participanții pot beneficia de serviciile de cazare ale hotelului nostru, la tarife speciale. Se asigură terasă exterioară și o parcare privată generoasă.