Termeni și Condiții

Termeni şi Condiţii de Utilizare

Aceşti termeni şi condiţii se aplică direct tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail sau telefon. Prin accesarea, căutarea şi utilizarea website-ului nostru şi/ sau prin efectuarea unei rezervări, confirmaţi şi sunteţi de acord că aţi citit, înţeles şi aţi fost de acord cu toţi termenii şi condiţiile precizate mai jos. Aceste pagini, conţinutul, infrastructura acestor pagini şi serviciul de rezervări offline/ online oferit pe aceste pagini şi prin acest website sunt în proprietatea, operate şi furnizate de S.C. ARIEL TURISM SERV S.R.L., şi sunt furnizate doar pentru uzul Dvs. personal, non-comercial, conform termenilor şi condiţiilor de mai jos.

1. Scopul Serviciului

Prin acest website, noi, S.C. ARIEL TURISM SERV S.R.L., oferim o platformă online prin intermediul căreia vizitatorii website-ului pot face solicitări de ofertă/ rezervări la ALTUS*** Hotel & SPA din Praid. Rezervând o cameră prin www.hotel-altus.ro, intraţi într-o relaţie contractuală (care obligă din punct de vedere juridic) cu S.C. ARIEL TURISM SERV S.R.L. Din momentul în care faceţi solicitarea se vor transmite detaliile rezervării Dvs. recepției hotelului, aceasta trimiţându-vă un e-mail de ofertă/ confirmare. Tarifele de pe website-ul www.hotel altus.ro sunt afişate incluzând TVA şi taxele locale, cu excepţia cazului în care se menţionează altfel pe website-ul nostru sau în ofertă/ în e-mailul de confirmare. Oferte speciale/ tarife promoționale pot fi disponibile pe website-ul nostru pentru un sejur specific la hotel, însă aceste tarife pot avea restricţii şi condiţii speciale, de ex. ref. la anulare şi rambursare. Vă rugăm să verificaţi camera şi detaliile ofertei cu atenţie pentru orice asemenea condiţii, anterior efectuării rezervării.

2. Confidenţialitate

S.C. ARIEL TURISM SERV S.R.L. vă respectă intimitatea. Cu excepţia cazurilor în care legea cere divulgarea în orice jurisdicţie relevantă şi cu excepţia transmiterii la hotel a numelui, adresei de e-mail şi a detaliilor rezervarii, precum și procesatorului de plăți în vederea efectuarii plății cu cardul, nu vom divulga informaţiile Dvs. personale unor terţe părţi fără consimţământul Dvs.

3. Modificare/ Anulare/ Neprezentare

Efectuând o rezervare, acceptaţi şi sunteţi de acord cu politica de modificare/ anulare/ neprezentare şi cu orice termeni şi condiţii suplimentare, asupra cărora ați fost notificați/ informați prin confirmare, care se pot aplica rezervării sau pe durata sejurului Dvs., pentru serviciile confirmate/ executate şi inclusiv pt. produse/ servicii suplimentare oferite de hotel. Vă rugăm să verificaţi cu atenţie detaliile camerei pentru oricare asemenea condiţii, anterior efectuării rezervării.
Vă rugăm să notaţi că puteţi fi taxat/ penalizat în cazul solicitărilor de modificare, în cazul anulării/neprezentării, în conformitate cu politicile de modificare/ anulare sau neprezentare a hotelului. Recomandăm să citiţi cu atenţie politicile, condițiile, penalizări aplicabile, anterior efectuării rezervării.

4. Notificări pentru utilizatori

Ca utilizator, înţelegeţi şi sunteţi de acord cu următoarele responsabilităţi:
– să furnizaţi date reale/ adevărate, exacte şi complete despre Dumneavoastră sau alte entități (persoane fizice sau juridice) care pot constitui părți relațiilor contractuale/ comerciale
– să menţineţi şi să înnoiţi/ actualizați, atunci când este cazul, datele de înregistrare pentru a fi reale/adevărate, exacte şi complete
Accesând formularul de solicitare ofertă/ rezervare, prin care vă transmiteţi datele Dumneavoastră personale în vederea efectuării unei rezervari și/ sau abonări la newsletter, declaraţi că sunteţi de acord cu următoarele:
– ca datele personale solicitate să fie colectate, stocate şi prelucrate de către ARIEL TURISM SERV S.R.L.;
– ca datele personale să fie utilizate pentru derularea contractului și pe o perioadă determinată de cerințele legilor în vigoare, precum şi în vederea unor contactări ulterioare, în caz de necesitate;

5. Revizuirea Termenilor şi Condiţiilor

S.C. ARIEL TURISM SERV S.R.L., în calitate de proprietar/ administrator și operator al website-ului www.hotel-altus.ro poate, în orice moment şi fără notificare prealabilă, să revizuiască acești Termeni şi Condiţii prin actualizarea lor. Sunteţi obligat să respectaţi eventuale astfel de revizuiri şi de aceea va trebui să vizitaţi această pagină a Website-ului nostru în mod periodic pentru a lua la cunoştinţă notificările actualizate.

6. Politici ale hotelului:

  • CHECK-IN/ CHECK-OUT (ocuparea/ eliberarea camerelor):
    Cazarea începe la ora 16:00, iar eliberarea camerelor se va face până la ora 11:00
  • Facilități pentru copii:Se asigură GRATUITATE pt. copii 0 – 3,99 ani cu 2 ad. în cameră DBL (cu 2 locuri) sau cu 3/ 4 adulți în cameră TRPL/ apartament-suită, fără pat suplimentar (max. 2 copii sub 4 ani/ cam sau apt). Pt. copii în vârstă de 4 – 6 ani inclusiv, cazați peste capacitatea cam./ apt (MAX. 1 copil) fără pat suplimentar, se achită contravalorea micului dejun bufet și a accesului la zona SPA. Există spaţiu pentru pătuţ tip țarc în cameră/ apartament (max. 1 pătuț/ cameră), NU există posibilitate de pat suplimentar în cameră!
  • Modalităţi de plată acceptate
    Cărţile de credit sunt acceptate, dar şi plata în numerar/ transfer bancar, precum și tichete/ vouchere carduri de vacanță!
    Carți de credit acceptate: Mastercard, Visa.
  • Condiții de rezervare/ modificare sau anulare a rezervării
    Rezervarea spațiilor de cazare se va face EXCLUSIV ÎN SCRIS, completând formularul de solicitare ofertă/rezervare on-line, prin fax sau e-mail (info@hotel-altus.ro).
    Comanda de rezervare va fi confirmată/infirmată de catre hotel, în scris, în maxim 24 de ore.
    Suplimentarea ulterioară a serviciilor hoteliere comandate va constitui obiectul unei solicitări de modificare sau a unei noi comenzi de rezervare.
    Rezervarile se vor efectua prin comandă/ confirmare scrisă, care va conține solicitare de avans. Prin plata avansului, rezervarea intră în vigoare și clientul acceptă termenii și condițiile din ofertă/ confirmare.
    Ulterior achitării avansului, nu se acceptă diminuarea perioadei sejurului sau modificări ale serviciilor deja comandate, decât cu acordul expres al hotelului (dacă nu sunt comunicate în timp util, modificările tardive împiedică alți turiști să beneficieze de servicii).
    Toate solicitările de modificare, decomandările și anulările se vor face NUMAI ÎN SCRIS, menționându-se detaliile rezervării care face obiectul solicitării (data/ perioada, numele în clar al clientului/ numele persoanei care a facut rezervarea, etc).
    Dacă hotelul își exprimă ACORDUL SCRIS pt. modificare/ reprogramare/ anulare GRATUITĂ, nu va fi percepută nicio taxă de penalizare/ anulare, niciun comision.
    Dacă rezervarea este anulată sau modificată FĂRĂ ACORDUL hotelului, sau în caz de neprezentare, avansul achitat va reprezenta penalizarea/ taxa de anulare.
  • Centrul SPA
    Pentru oaspeții cazați în hotel, folosirea utilităților funcționale din cadrul centrului SPA este inclusă în tarifele de cazare. Accesul se face doar cu echipament corespunzător (halat, prosop, papuci) fie personal, fie procurat de la recepție (contra-cost) și cu respectarea indicațiilor/ regulilor/ avertismentelor afișate.
    Este interzisă folosirea prosoapelor din cameră în zona SPA și în zonele de plajă/ relaxare ale hotelului, iar copiii cu vârsta sub 14 ani pot intra in zona SPA doar însoțiți de adulți!
    Orarul de funcționare este zilnic între orele 09:00 – 21:00, accesul în afara programului este INTERZIS!
  • Restaurantul și Barul
    Micul dejun tip bufet (sau continental, în situațiile cu grad de ocupare scăzut), se servește zilnic intre orele 08:00 – 10.00, în restaurantul propriu al hotelului sau pe terasă (în sezonul cald).
    Programul de funcționare al restaurantului în regim “a la carte” este între orele 10:00 – 22:00.
    Alte serviciile de masă incluse anticipat în rezervare, respectiv suplimente de demipensiune (prânz sau cină) sau pensiune completă (prânz și cină) se vor asigura pe bază de fișă cont/ card valoric (“a la carte”), în restaurantul propriu al hotelului/ pe terasă, între orele 10:00 – 22:00. În incinta restaurantului/ în perimetrul teraselor, accesul este permis doar cu o ținută decentă. Este strict interzis accesul în hotel sau restaurant cu alimente și băuturi din exterior!
  • Spaţiul de parcare şi autoturismele
    Este posibilă parcarea gratuită la proprietate, în limita locurilor disponibile. Pentru parcare nu se face rezervare. Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune în perimetrul parcării proprietăţii noastre (parcarea NU este inchisă/ păzită de personal specializat).
  • Animalele de companie
    Animalele de companie pot fi acceptate contra-cost, dar clientul este obligat să informeze hotelul asupra intenției de a fi însoțit de un animal de companie (înainte de confirmarea/ efectuarea rezervării), precizând toate detaliile (specia, rasa, talia, particularități de comportament dacă este cazul); hotelul își rezervă dreptul de a accepta/ refuza cazarea clienților însoțiți de animale de companie, iar în cazul neanunțării de către client a prezenței unui animal de companie, acesta este pasibil de sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități echivalente cu avansul achitat!
    Accesul cu animale de companie este permis NUMAI ÎN CAMERE, PE TERASE și ÎN CURTE, sub atenta/permanenta supraveghere a stăpânului (în afara camerei în lesă/ cu botniță – dupa caz, funcție de rasă/comportament), fără a se permite accesul în restaurant (saloanele interioare) și staționarea în spațiile interioare comune (hol, lobby, recepție); eventuale daune/ distrugeri se vor imputa stăpânului!
  • Nevoi speciale:
    Majoritatea spațiilor din hotel sunt accesibile și persoanelor cu dizabilități. Orice nevoie specială trebuie anunțată în avans.
  • Fumatul
    NU este permis fumatul în camere sau în spaţii publice închise/ interioare! Există locuri special amenajate, exterioare (balcoane/ terase).